woensdag 19 mei 2010

Voor...

Er is maar 1 iemand op deze hele wereld waarvan ik zeker weet dat zij weet wie ik echt echt ben.
Iemand waar ik tegen aanliep, en meteen alles heb verteld.
Iemand die luistert.
Iemand die beide benen stevig op de grond heeft staan.
Iemand waarvan ik denk dat ze er gezonder tegen aan kijkt, omdat ze alles vanuit een negatief(ver) standpunt bekijkt.
Iemand die tegen mij zegt wat ik fout doe, of soms goed.
Iemand die mij vertrouwen gaf, geef, zal geven, in dat ik niet helemaal gek ben, of helemaal gestoord.
Iemand die liet zien dat ik anders Mocht zijn.
Iemand die geinteresseerd is in meer dan de helft van wat ik ben.
Iemand die vast is, waarvan ik bewijs heb dat ze (nog) bestaat en die zichtbaar is voor iedereen.
Iemand die de leiding voor me neemt.
Iemand die (met wat moeite) lief kan zijn.
Iemand die helpen wil op het gebied waar niemand anders dat kan.
Iemand waar ik naar toe kan in het echt.
Iemand die altijd voor me klaar zal staan.
Iemand die me nieuwe dingen laat zien.
Maar vooral iemand die alles weet, alles kan weten en (bijna) alles wil weten.
Dankjewel...!




Justine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten