zaterdag 29 mei 2010

Nooit

Jij bent blond, mager en hebt al twee vriendjes gehad.
Jij bent niet slim, bijna dom of onnozel.
Jij bent vies, want je wast je niet vaak en niet goed.
Jij bent brutaal en hebt een grote mond.
Jij zegt vaak domme dingen, omdat je dan denkt dat je iets slims zegt, maar je je verspreekt.
Jij luistert niet, en bent lui.
Jij zit de hele dag op je kamer.
Jij bent dwars, vervelend en irritant.
Ik ook, maar anders.
Jij bent mijn zusje.
Jij blijft beter dan mij (hoor ik).
Jij bent bijna het tegenovergestelde van mij.
Jij lijkt niet op mij, zelfs je ogen zijn anders blauw.
Ik ben altijd vreemd of anders.
Ik snap jou niet, en jij mij niet.
Ik snap hem niet, hij jou niet, jij hem niet en hij mij niet.
Ik vind jou vreemd, jij mij.
Ik snap niet dat we uit 1 gezin komen, dat dat kan.
Jij bent beter, altijd, dat zie en hoor ik aan en van hem.
Ik wil niet zijn zoals jij bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten