maandag 24 mei 2010

leeftijd

Ik lijk 16, maar ik ben 32. Want ik loop gewoon rond, al 16 jaar, tussen vrij normale mensen. Daarnaast droom ik al 16 jaar erg vreemd. Dus dat is 2 keer 16 is 32. Maar ik gedraag me weer anders. Er is wel eens tegen mij gezegd dat ik een combinatie ben van een kleuter en een oud wijf. Soms doe ik als 4 en soms als 60, is 64 jaar erbij, is 96 jaar. Ik lijk nog steeds 16. Ik wordt op deze manier goed oud. Ik zal een vrolijke oma worden, die als een oud wijf een goede raad kan geven en als een kleuter kan spelen en lol hebben. Als ik 60 lijk, ben ik 120 als ik nog steeds droom, wat waarschijnlijk is, en 124 als ik me nog steeds als een kleuter kan gedragen. Als ik 70 lijk te worden, wordt ik dus eigenlijk 204, want dan droom ik ook nog en gedraag ik me nog als een 60 jarige en een 4 jarige. Dan ben ik vast de oudste vrouw op de wereld. Zal ik daar ook mee op de televisie kunnen komen, of een wereld record kunnen breken? Vast. Of ze geloven me niet omdat ik me nog als een 60 jarige of 4 jarige gedraag. Zullen ze dan denken dat ik dement ben, of een gekke oude vrouw? Dat sowieso, met deze dromen. Misschien vinden ze me wel zo gek dat ze me afmaken. Dan kan ik niemand mee een goede raad geven als een oud wijf, of met iemand spelen als een kleuter. Maar dan blijf ik wel door dromen, want dood bestaat niet. Je lichaam kan niet meer verder, maar je geest heus nog wel. Dan komt er dus ieder jaar nog maar 1 kaarsje bij op mijn taart, in plaats van 2. Dan heb ik na een tijdje een taart met 386 kaarsjes. Dan zie je de taart bijna niet meer, of ik moet nog 2 jaar van die taart willen blijven eten, maar er komt dan ook elk jaar weer een nieuwe taart bij. Ik kan natuurlijk ook heel veel vrienden en familie hebben die de taar voor me op willen eten. Dat is een beter idee. Dan zet ik nu al vast wat familie aan het werk en ga ik vriendjes zoeken.




Conclusie hieruit is: Ik ben eigenlijk een 96 jarige, dementerende vrouw die 16 lijkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten