vrijdag 7 mei 2010

Ruzie

Hij valt best wel mee. Jij stelt je aan.
*Hij schreeuwt tegen je, hij mishandelt je mentaal. Luister gewoon, want wat hij doet en zegt is niet oke. Je begint het te geloven!*
Je weet over wie je het hebt? Ik heb hem gehaat en ik heb dingen gewenst waar ik enorme spijt van heb. Waar ik enorm van ben geschrokken. Dingen die ik over niemand wil denken.
*Wij zijn het er allemaal over eens dat hij de ergste man op aarde is!*
Je zorgt er maar voor dat je die terroristische aanvallen niet pleegt. Er zijn zoveel mensen die hem echt nodig hebben. Hij heeft echt wel geode kanten.
*Alleen buiten de deur! Die gast is zo blind, en hij trekt haar erin mee, dat hij niet ziet dat jij doodziek of moe bent! Hij laat je alleen maar harder werken, en door elk woord dat hij naar jou hoofd gooit, voel jij je nog ellendiger!*
Maar ik trek me er niets van aan.
*Als niemand kijkt huil je, je ziet er met de dag verschrikkelijker uit. Dit kun je me niet wijs maken!*
Jij stelt je aan. Ik ben meestal de gene die overbezorgd word genoemd. Wat klopt hier niet?
*Het klopt niet dat je het voor hem opneemt. Je bent te lief tegen mensen. Dit soort mensen mag je haten. Hij maakt je kapot! Je ziet het alleen zelf niet.*
Ik zie het duidelijk. Ik wil het niet zien. Ik haat ook geen mensen. Zelfs hem niet.
*Je bent bang voor haat*
Ja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten