woensdag 19 mei 2010

Kom!

Dichterbij wil ik jou!
Ik wil jou echt.
Bij mij.
Zodat iedereen je kan zien.
Ze zullen je dan met open mond bekijken, want jij bent mooi.
Het vuur rond je gezicht is mooi, vooral als het los hangt.
De zachte kleur van je lippen en lieve stralende ogen.
Ik wil je dichterbij!
Ik wil je op aarde.
JOU! Jij, die ik vaak zie als ik mijn ogen sluit.
Ik wil niet alleen naar die schoonheid kijken.
Je bent van mij, maar ik wil je echt.
Ik wil je delen.
Ik wil dat iedereen je mooi vind en van je houd.
Je staat altijd maar, lacht witte parels uit het zachtgekleurde hart.
Prachtige schitteringen in je ogen.
Wees nou echt, wees nou hier.
Waarom niet?
Ik wil je dichterbij!
Dat ik je warmte kan voelen,
Dat ik kan voelen of je echt zo zacht bent als je lijkt.
Dat je echt bent en ik je aan iedereen kan laten zien.
Of iemand met net zulke vlammen en kleuren.
Dichterbij wil ik jou, of iemand als jij.
Dichterbij!

2 opmerkingen:

  1. "Het vuur rond je gezicht is mooi, vooral als het los hangt."

    en

    "Dat ik je warmte kan voelen,
    Dat ik kan voelen of je echt zo zacht bent als je lijkt."

    Die twee zinnen zijn echt zo mooi! Leuk stuk Annika, en fijn geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen