zaterdag 29 mei 2010

examens

Ik zou moeten leren. Maar dat lukt niet. Ik zou een samenvatting moeten schrijven. Maar ik ben op. Ik ben moe. Ik ben kapot. Mijn hoofd wil niets meer doen. Mijn hoofd heeft zichzelf gevuld met stenen zodat er niets meer bij kan. Om de stenen wordt fluistert. Ik hoor en zie herinneringen en fantasieën, en herinneringen aan fantasieën. Ik kan geen enkele letter lezen. Ik kan geen enkele druppel inkt op het juiste papier plaatsen. Ik kan niets meer. Ik wil drie weken slapen, en dan pas die laatste examens maken. Als ik weer kan. Doorzetten is moeilijk. Er zit wat concentratie in mijn tenen. Daar heb ik net van gebruikt voor twee pagina's. Het kost veel om het te vinden en houden. En als ik het heb, maakt het mijn ogen zwaar. Toch zal ik moeten leren. Dat moet van mijzelf. Maar dat lukt niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten