woensdag 5 mei 2010

ik

Ik ben anders.
Ik ben abnormaal.
Ik ben raar, vreemd, gek.

Ik zie dingen die er niet zijn.
Ik zie soms leuke dingen.
Ik zie soms enge dingen.
Ik fantaseer dingen soms,
Maar vaker zie ik ze per ongeluk.

Ik zie dode mensen lopen.
Ik zie slapende mensen lopen.
Ik zie levende mensen lopen.
Ik droom niet, want wat ik 's nachts zie is meer dan dat.

Ik ben vrolijk.
Ik lach vaak en veel.
Ik wordt blij van mensen helpen.

Ik erger me aan mensen die asociaal doen.
Ik erger me aan mensen die naar doen.
Ik ben bang voor mensen die boos doen, ook al is het niet tegen mij.

Ik vind het leuk om naar mensen te kijken.
Ik word vrolijk van mooie mensen.
Ik word vrolijk van aardige mensen.
Ik word vrolijk van een onbekende die mij groet.

Ik vind meisjes mooi.
En veel vrouwen van in de dertig.
Ik vind een mannengeur vies.

Ik houd van veel kleur.
Ik word moe van grijs.
Ik word stil van zwart.

Ik wil leren.
Ik wil worden.
Ik wil zijn.
Ik wil samen.
Ik wil hebben.
Ik wil niet zoveel willen.

Ik wil liefde.
Ik wil mensen laten lachen.
Ik wil aandacht van die mensen.
Ik vind dat fijn.

Ik ben vreemd, raar, gek.
Ik ben abnormaal.
Ik ben anders.
Ik ben Annika.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten