zaterdag 15 mei 2010

boze mensen

Mensen worden niet boos op mij als ik iets vraag. Ze zullen dan gewoon antwoorden. En mensen gaan niet schreeuwen als de vraag dom is. Eerder lachen en antwoorden.
Mensen worden niet boos op mij als ik iets fout doe. Ze zullen zeggen geeft niet en helpen. En mensen gaan niet schreeuwen als de fout erg is. Eerder lachen en helpen.
Mensen worden ook niet boos op mij omdat ik nieuw ben en nog niets snap. Ze zullen dan gewoon uitleggen en voordoen. En mensen gaan niet schreeuwen als ik het bij de tweede keer nog niet weet. Eerder lachen en nogeens voordoen.
Mensen worden niet boos op mij omdat ik anders denk, voel en weet. Ze zullen luisteren en interesse tonen. En mensen gaan niet schreeuwen als ik heel erg anders ben. Eerder lachen en luisteren.
Dit weet ik.
Ik ben bang voor boze mensen.
Ik durf niet vaak te vragen, doen, nieuw zijn of vertellen.
Ik ben bang voor alle mensen.
Waarom?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten