zondag 22 augustus 2010

help me lief!

ik ben zo moe lief
en heb zo veel pijn
Laat alles alsjeblieft beter zijn

help mij lief
En wees hier bij me
Ik houd zo veel van je

troost me lief
En zeg dat alles goed gaat komen
Dan laat ik de rest van mijn tranen stromen

dat wil ik bij jou doen lief
Want alleen dan komt alles goed
Als jij steeds opnieuw zegt wat ik nou moet

Kom nou, weest nou hier lief
Houd me vast en knijp me fijn
jij doet me toch geen pijn

Ik smeek je lief,
Ik ben zo moe
En ik kan helemaal nergens naartoe

Verlos mij lief
Al is het voor heel even
Maar zorg nou dat ik verder kan leven

Ik vind het allemaal jou taak lief
Niet dat je alles veroorzaakt
maar jij bent de gene die alles beter maakt

Help me dan lief
zeg dat je dat kan
zelfs dat helpt al wat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten