woensdag 2 juni 2010

omdat je moest

Je bent zo ver,
maar ook zo dichtbij.
Ik weet dat je ver weg bent,
maar je bent ook hier naast mij.

Dat droom ik, en mijn dromen zijn niet normaal. Mijn dromen zijn helemaal echt of helemaal nep, maar dan zullen veel dingen te toevallig zijn.

Ik wil je niet ver,
Ik wil je veel dichterbij.
Ik weet dat je ver moet zijn,
maar ik wil je bij mij.
Was ik maar zeker van je veiligheid.
We kennen elkaar niet, maar jou wil ik nooit meer kwijt.

Ik weet dat het nooit mij schuld zou kunnen zijn, maar ik zou het mezelf nooit vergeven als jou iets overkwam. Wanhoop zal mij vullen, en angst. Ik bescherm je tegen alles. Dat beloof ik je. Toch ben ik bang dat ik niet besta en dat die bescherming niet werkt.

Lief, je bent zo ver,
maar ook zo dichtbij.
Ik weet dat je ver weg bent,
maar je bent ook hier naast mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten