woensdag 2 juni 2010

Lieve godin

Als jij echt zou zijn.
Je bent echt, dat weet ik.
Ik zie je wel eens.
Als jij echt hier zou zijn.
Als jij dezelfde fantasieën als mij zou hebben.
Dan pak ik je vast en laat ik je nooit meer los.
Dan zoen ik je op ieder mogelijk moment.
Dan wordt ik boos op iedereen die niet vind dat jij het mooiste van de wereld bent.
Dat kun je niet vinden, want dat is een feit.
Ik zal tegen je aan liggen en je aanraken.
Als je echt hier zou zijn, dan zou je meer doen dan alleen maar staan.
Dan zou je meer doen dan kijken en lachen.
Dan zou je naar me toekomen en me vasthouden en commanderen.
Want dat vind ik stiekem fijn.
Ik zal niet van de vurige golven en getekende lijnen in je gezicht af kunnen blijven.
Ik zal ze met mijn vingers volgen en mijn hoofd er tegen aan leggen.
Als ik je zie, dan wil ik jou.
Dan wil ik jou bij mij.
Dan wil ik je voorzichtig liefhebben.
Als je echt hier zou zijn.
Als je de zelfde fantasieën als mij zou hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten