dinsdag 7 augustus 2012

Als je weg kijkt

Ik viel voor je hypnotiserende ogen. Je grote glimmende kijkers Die licht lijken te geven. Die alles en iedereen doorboren. Die schitteren als ze zachtjes worden samen geknepen Tussen volle rijen zwarte wimpers. Ik kan uren naar je kijken. Alleen maar naar je ogen. Met zo'n alles zeggende blik Genageld aan de grond Voor mij is het niet mogelijk om weg te kijken Als jij me dan goed aan kijkt. En als je weg kijk, wil ik meer! Wil ik je wangen tussen mijn handen pakken Wil ik je dwingen terug te kijken. Wil ik zo graag dat je weer terug kijkt Naar mij Zie mij! Zie mij staan Zie mij hulpeloos verloren staan Verdronken in jou ogen Vergeten waar ik was Wat wil ik graag langer kijken. Naar jou grote bolle ogen Ik zal weer zoveel dromen over je kijkers en de wimper luiken daar om heen. Zonde als je ze sluit en even niemand kan genieten van jou wonder Ogen als de jouwe heb ik nog nooit gezien. Nog nooit zo mooi Maar je kijk al lang weg. Ik zie je niet eens meer in de verte. En ik sta hier nog te dromen. Van ogen. Van jou ogen! Jou betoverende ogen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten