maandag 12 juli 2010

Onmogelijk

En daar was weer een berichtje.
Weer een klein stukje toevallig bewijs.
Weer iets wat je zou doen volgens mijn dromen.
Maar om te geloven dat het meer dan toeval is, ben ik te eigenwijs.
Voor mijn gevoel zal het nooit echt kunnen zijn.
Dat zal ik nooit durfen te geloven.
Dat zal de angst voor een enorme teleurstelling zijn.

Jammer genoeg ben ik niet de enige die het niet durft te geloven.
Niemand zal dat ooit durfen, tenzij het letterlijk wordt gezegd.
Niemand die het zelf mee maakt.
Niemand wint dit gevecht.
Het gevecht over de zekerheid van het eeuwige onzekere.
Letterlijk, duidelijk bewijs, waar je niet omheen kan,
of wat je niet in toeval kunt veranderen zul je nooit krijgen.
Dat is onmogelijk.
En dat zal het dus eeuwig blijven.

(snap het maar niet)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten